Flytten har börjat

Idag har jag faktiskt börjat ta tag i flytten. Åkte och köpte tre st kartonger (som att det skulle räcka?) och började packa. Emma som också är på gång med sin flytt och ska flytta innan sommaren uttryckte det såhär:
-Varenda gång jag tycker det känns jobbigt att packa så tänker jag att jag har i alla fall inte så mycket prylar som Linn.
Med dessa ord kände jag att det faktiskt var på tiden ta komma igång. Min kära soffa är såld också, den kan eventuellt dock redan ersatts av sisådär uppksattningsvis tre st sittpuffar.
Nedanstående hylla tog upp alla kartonger.




När vi ändå pratar om att flytta prylar från en destination till en annan så vill jag bara uppmärksamma alla om att jag nu har en ny cykel. Tillåt mig presentera fenomenet CYKEL I OPEL CORSA. (tricket är att montera bort styret, sadel och cykelkorg för er som vill prova.)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk att min älskade fina Skeppshultare har fått flytta till Västerås...snyft

2011-05-22 @ 23:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0