Sjukdomstillstånd

Herregud vad detta skulle vara långdraget. Hade jag vetat detta innan hade jag ju levt livet för en månad sen, men det är ju alltid lätt att vara efterklok. Men då kan tiden ägnas åt att göra saker som kanske inte är supernödvändiga men som gör skillnad. Till exempel att göra kollage på sina tråkiga vardagsblock. Tycker det blev riktigt bra!



Idag har jag ägnat min söndag åt kultur. Jag började med att gå till fotografiska där de har en väldigt intressant utställning av Robert Mapplethorpe just nu. Väldigt intressant då man går själv och fundera på andras reaktioner. Ungefär en tredjedel av bilderna var nakna motiv och ibland något grova. Människor förfärades alternativt undvek att bedöma dessa på ett diskret sett. Fantastiskt att nakenhet fortfarande upprör tanter tycker jag! Ja, sedan gick jag och kollade på bridesmaids (kultur?). Den var okej, lagom bra underhållning på en söndag sådär.  Avslutade denna fina dag med en tacomyskväll med min second family Sanna & Axel. Mycket fint och nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0